poniedziałek, 25 października 2010

Wehikuł czasu czyli Będziesz tam? Guillaume Musso


ISBN 978-83-7359-682-5, Wydawnictwo Albatros, 319 str.

Książkę Będziesz tam? mogę polecić każdemu, gdyż styl pisania tego autora na pewno większości z Was przypadnie do gustu. 

W jego powieści poznajemy Elliota - lekarza, który nieuchronnie zbliża się ku śmierci  - zarówno pomagając swoim pacjentom, jak też będąc w ostatnim już etapie ku niej - zwyciężonym przez raka płuc.  Jego jedyną radością w ostatnich miesiącach życia jest jego córka Angie. 

A jedynym cierniem w jego życiu - śmierć jego ukochanej Ileny, do której - jak on sam uważa - po części się przyczynił. Los jednak ponownie daje mu szansę, czy uda mu się coś zmienić w swoim życiu, czy też ponownie jego życie będzie miało ten sam przebieg.

Motyw powrotu do przeszłości już nie jeden raz był wykorzystywany w literaturze, a także filmie. Jednak w tej książce ten zabieg został wykorzystany z wyczuciem. 

Bardzo mi się podobała ta lektura i już nie mogę doczekać się  więcej książek tego autora.

Moja ocena: 5/6

Wasze opinie na temat tej książki:

Mój księgozbiór

Chiara76

5 komentarzy:

  1. na mnie czeka na półce "Uratuj mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Isabelle na pewno Cię wciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie słyszałam o tym autorze. Ale skoro ciekawa to pewnie sięgnę:) Zapisałam sobie w notesiku książek do przeczytania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej zaintrygował symbol Pi na okładce ;) Zaczytuję się obecnie w artykułach S. Hawkinga, w których rozpatruje realną możliwość zajrzenia za kurtynę czasu (w jedną i drugą stronę), więc pewnie dam się skusić. Motyw który porusza dana książka nie jest mi obcy.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @obserwatorka mam szczerą nadzieję, że wszystkie książki tego autora są takie
    @Barbara Silver też zwróciłam uwagę na ten symbol ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są zawsze mile widziane:)