środa, 16 września 2015

Umrzeć po raz drugi

"Umrzeć po raz drugi" Tess Gerritsen

Wracam do swojej ulubionej literatury, czyli kryminałów. Ta książka nie pozwoli Ci odejść od siebie, dopóki nie skończysz jej czytać.

okładka książki Umrzeć po raz drugi

Są autorzy, których pisanie niezmiennie mnie zachwyca. I tak myślę, że ta autorka zacznie należeć do mojego ulubionego grona. Poznałam ją przy książce - Grawitacja - którą czytałam kilka lat temu. Trochę o niej zapomniałam, ale nadrobię braki w czytaniu jej książek.

Akcję ksiażki rozpoczyna wyprawa na Safari w Botswanie. Jest sielsko i przyjemnie. O wszystko troszczą się dwaj przewodnicy, którzy mają doprowadzić grupę do punktu, gdzie odbierze ich samolot. Wszystko idzie sprawnie do czasu ataku jednego z uczestników przez dzikie zwierze. Uczestnik ginie, a w grupie zaczyna narastać panika. A potem już nic nie toczy się tak jak powinno.

W innej części świata, w Bostonie, Jane Rizzoli i Maura Isles zostają wezwane do morderstwa. Ofiarą jest znany w swoim środowisku preparator zwierzęcych zwłok - Leon Gott. Ofiara została potraktowana tak, jak jego wypchane trofea. Natomiast z miejsca zbrodni zniknęło kilka rzeczy, w tym skóra niezwykle rzadkiego kota - pantery. W poszukiwaniu podobnych zbrodni obie Panie trafiają na inne niewyjaśnione morderstwa, których zbieżność może być nieprzypadkowa. Śledztwo trwa, a z każdym kolejnym odkryciem pojawiają się nowe pytania.

Bardzo ciekawie napisana książka, która trzyma w napięciu do samego końca. Fabuła jest nieprzewidywalna. Zwroty akcji zaskakujące. Takie książki lubię czytać.


Moja ocena : 5/6
"Umrzeć po raz drugi" Tess Gerritsen
ISBN 978-83-7885-394-7
Wydawnictwo Albatros
str. 414

Za książkę dziękuję Wydawnictwu Albatros Andrzej Kuryłowicz s.c.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)