wtorek, 24 maja 2011

Grawitacja Tess Gerritsen


"Grawitacja" Tess Gerritsen, przełożył Andrzej Szulc, Wydawnictwo Albatros , str. 380

O tej autorce wiele słyszałam, ale zetknęłam się z jej twórczością po raz pierwszy.

Z thrillerów medycznych bardzo cenię sobie Cooka, w którego książkach kiedyś zaczytywałam się bez przerwy marząc wtedy jeszcze o karierze związanej z genetyką.

Akcja książki toczy się w kosmosie, a dokładnie na stacji kosmicznej, gdzie grupa naukowców przeprowadza różne eksperymenty.

Jeden z takich właśnie eksperymentów jednak wymyka się spod kontroli powodując zamęt i spustoszenie wśród załogi, a także kierownictwa naziemnego stacji.

Odcięci od innych ludzi mieszkańcy stacji próbują walczyć o swoje życie, jednak bez pomocy z zewnątrz zaczynają przegrywać. Ziemia zaś nie chce pomóc, bojąc się konsekwencji rozprzestrzenienia się nieznanego wirusa.

Wciągająca lektura, na pewno sięgnę po coś jeszcze tejże autorki.

Moja ocena: 5/6

4 komentarze:

  1. Brzmi interesująco, więc może kiedyś przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Tess, pewnie więc przeczytam, za to ogromnie jestem ciekawa recenzji "Czarownic z Salem" jak już skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi bardzo dobrze. Zapisuje na listę pozycji do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo będę się zabierać za tę książkę i jestem jej bardzo ciekawa. czytałam "ciało" tejże pisarki i nie zachwyciło mnie strasznie ale lubię historie dziejące się w kosmosie. Zobaczymy.
    pozdrawiam serdecznie!
    Zapraszam do siebie )

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są zawsze mile widziane:)