wtorek, 31 maja 2016

Steve Jobs - człowiek legenda - audiobook

"Steve Jobs " Walter Isaacson, Steve Jobs

Fascynująca historia życia jednego z najciekawszych wizjonerów nowych technologii.

Audiobooka dostałam w gratisie od kolegi z pracy. Nie wiem czy obecnie dalej funkcjonuje promocja audiobooków przy odbiorze paczki z paczkomatów Inpostu, ale uważam to za świetną akcję promującą czytelnictwo. Dzięki niej miałam możliwość wysłuchania tej książki. Bez niej być może nie trafiłabym na tą książkę. Sam audiobook bardzo długi, ale nie żałuję spędzonego przy nim czasu. Słuchało mi się tej historii znakomicie. Fascynująca książka, którą mogę zdecydowanie polecić. A lektor wywiązał się ze swojego zadania w 100%. Przyjemny i współgrający z treścią książki głos lektora spotęgował moje pozytywne wrażenia.

Po wysłuchaniu książki, aż sama zapragnęłam poznać produkty Apple. Począwszy od tych pierwszych, jeszcze nie do końca dopracowanych. A skończywszy na najnowszych, których najprawdopodobniej i tak nie kupię. Wspaniała biografia, czy też autobiografia, która nie jest laurką wystawioną przez fana Jobsa. To rzetelna historia prezentująca sylwetkę Steve'a Jobsa zarówno przez jego zwolenników, jak też i przeciwników.


Moja ocena : 5.5/6
"Steve Jobs " Walter Isaacson, Steve Jobs
audiobook czyta Jarosław Łukomski
Wydawnictwo Insignis
23 godziny 48 minut

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)