niedziela, 15 lipca 2012

Pies nie z tej planety czyli Sherlock Holmes na tropie



"Pies Baskervillów"
ISBN: 978-83-63162-46-7
czas nagrania: 8 godz. 7 min.
czyta Janusz Zadura


Psa, jak rozumiem nie trzeba nikomu przedstawiać :) Straszył już w książce, serialu czy też filmach o Sherlocku Holmesie. Tym razem straszył mnie w audiobooku.

Kryminały to świetny sposób spędzania wakacyjnych wolnych chwil dla mnie.
W rękach szablon do haftu szydełkowego, kanwa, mulina i igła, a w tle przyjemny głos lektora.

Lektor czytający właśnie w tym audiobooku to dla mnie mistrz. Potrafi tak świetnie zmieniać i modulować głos, że wszelkie postacie są obdarzone własnym, prywatnym, stworzonym na ich użytek "wokalem".
Starszy Pan ma swój głos, Sherlock swój, a i pozostałym postaciom nie da się niczego zarzucić.

Historia przedstawiona w Psie Baskervillów znana jest na pewno miłośnikom Holmesa, więc nie będę zagłębiać się w fabułę.

Niestety, mam jedno ale ....  przerwy pomiędzy poszczególnymi odcinkami do słuchania były zdecydowanie za długie. Kończył się jeden rozdział i kilkanaście sekund przerwy, następny i znowu to samo.
W poprzednich słuchanych audiobookach pauza była w sam raz, tu niestety ktoś przesadził.

Trochę odbierało mi to radość słuchania.


Moja ocena: 4.5/6


Za ezgemplarz dziękuję Bibliotece Akustycznej.

2 komentarze:

  1. A mnie jest się ciężko skupić na słuchaniu, odpływam myślami...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zauważyłam, że jak coś mi ręce zajmuje podczas słuchania (typu miotła, mycie naczyń, haftowanie itp.) to płynę myślami razem z lektorem czy też lektorką. :) Ale pewnie każdy indywidualnie odbiera audiobooki. Dalej jednak lubię też czytać tradycyjne książki i wtedy poświęcam swój czas tylko temu.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są zawsze mile widziane:)