niedziela, 16 września 2012

Cukiernia, w której można się rozgościć


Po ogromnej fali opisów i recenzji przelewającej się przez wszystkie blogi, odłożyłam plany czytania tej książki na bliżej nieokreśloną przyszłość.
Nie zawsze popularność książki na blogach przekłada się na jej walory czytelnicze.

Tu na szczęście książka mnie nie zawiodła.

Historia poprowadzona jest w sposób przemyślany. Dwa plany czasowe, które się ze sobą przeplatają to pomysł nie nowy, lecz tutaj jest to zgrabnie zrobione.

Historie rodów sprzed lat i współczesnych spadkobierców są przedstawione w ciekawy sposób.
Następujące wydarzenia mają w sobie magię opowieści, które choć nie są prawdziwe,
to jednak wydają się być autentyczne.

Odkrywanie tajemnic przodków bywa fascynujące, jest też takie dla młodej studentki Igi.

Dziewczyna stara się odgadnąć pewną tajemnicę związaną z jej rodziną.

Książkę czyta się przyjemnie, fabuła wciąga i na pewno sięgnę po następną część, żeby dowiedzieć się jak dalej potoczyły się losy Barbary Zajezierskiej, a także współczesnej odnogi rodziny.

Moja ocena: 5/6

"Cukiernia pod Amorem. Zajezierscy cz.1" Małgorzata Gutowska-Adamczyk
ISBN 978-83-10-12091-5-1
Wydawnictwo Nasza Księgarnia
str. 441

2 komentarze:

  1. Mam u siebie na półce trzecią część sagi, ale nie czytałam jeszcze 1 i 2 tomu, więc najpierw muszę zacząć w tej kolejności, by potem sięgnąć po następne. Jestem jednak bardzo ciekawa, czy przypadnie mi ta książka do gustu tak, jak tobie czy też nie? Czas pokaże.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pod wpływem wielu pozytywnych recenzji poszukałam Cukierni w mojej miejscowej bibliotece i o dziwo jest ! Musze koniecznie sobie ją zamówić i przenieść się w cudny klimat cukierni i powieści :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są zawsze mile widziane:)