niedziela, 25 listopada 2012

Ponownie Cukiernia pod Amorem część 2 i 3



Tak to już jest, że jak człowiek wciąga się w sagę rodzinną to czyta  do samego jej końca, więc i ja nie będę tu chyba wyjątkiem.

Zachwyca mnie w tych książkach przepiękne ich wydanie, ale żeby nie było, że tylko dlatego je przeczytałam.
W środku czeka na nas ładnie poprowadzona historia.

Nie zauważyłam żadnych nieścisłości chronologicznych ( choć być może takie istnieją), fabuła książki wciąga i właściwie do niczego nie potrafię się przyczepić.

Pozostaje mi jednak wrażenie jakiegoś niedosytu, bo jakże historia ma się tak zakończyć!
A co dalej, Pani Małgorzato? -  chciałoby się zapytać.

W sumie moje uczucia dobrze oddaje jedna z opinii na okładce książki.

"(...) I tylko złość ogarnia, gdy człowiek dociera do strony opatrzonej napisem "koniec". Bo już wie, że dalszego ciągu nie będzie..."

Na pewno są to książki, które mogą się spodobać większości czytelniczek, bez względu na wiek, czy też pochodzenie.
Łatwa i przyjemna lektura na obecne jesienne, a może i zimowe popołudnia.

Polecam.

Moja ocena: 5/6

"Cukiernia pod Amorem. Cieślakowie" Małgorzata Gutowska-Adamczyk
ISBN 978-83-10-11822-6
Wydawnictwo Nasza Księgarnia
str. 429 ( + spisy nazwisk i dat)

"Cukiernia pod Amorem. Hryciowie" Małgorzata Gutowska-Adamczyk
ISBN 978-83-10-12162-2
Wydawnictwo Nasza Księgarnia 
str. 448  ( + spisy nazwisk i dat)

1 komentarz:

Komentarze są zawsze mile widziane:)