poniedziałek, 18 lutego 2013

Urzekająca książka


"Kartki z białego zeszytu" Sonia Raduńska

Co mnie w tej książce urzekło?
Prostota.
To zapis pewnego odcinka życia autorki Sonii Raduńskiej. Cytaty z innych mądrych książek, których spis znajduje się na końcu, są przeplatane ciekawymi uwagami na temat życia.
Przyjemne połączenie życia codziennego z normalnymi w nim problemami. Czyta się tą książkę tak, jakby przyjaciółka dała nam do wglądu swój pamiętnik. I jest to dobra przyjaciółka, która stara sie widzieć ludzi i swoje otoczenie takim, jakim jest, a nie takim, jakim chciałaby, żeby było.
Ciepłe, kojące słowa - trochę o przemijaniu, trochę o dorastaniu, trochę intymności. Po prostu życie w całej swojej wspaniałości i zarazem brzydocie.
Poprzednia książka tej autorki to "Białe zeszyty". Z chęcią również je przeczytam.

Moja ocena : 5/6
"Kartki z białego zeszytu" Sonia Raduńska
ISBN 978-83-7414-381-3
Wydawnictwo WAB
str. 176

1 komentarz:

  1. Witaj, ja jeszcze na długo przed założeniem swojego bloga czytałam białe zeszyty-miałam podobne odczucia,tak jak ty do kartek.Pamiętam jak bardzo żałowałam, kiedy książka się skończyła... A teraz z kolei chętnie bym wróciła do ksiązki Pani Soni i jej kartek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są zawsze mile widziane:)