sobota, 28 września 2013

A gdyby tak ...

"Nostalgia anioła " Alice Sebold

... móc ukarać sprawcę zbrodni, a nie tylko go obserwować? Gdyby tak wskazać gdzie leżą dowody zbrodni i kto jest za nią odpowiedzialny? Niestety kontakt z Ziemią jest nieco utrudniony w tej opowieści.

okładka książki Nostalgia anioła

Susie niestety może tylko obserwować. Nie potrafi zaingerować w swój dawny świat.

Niezbyt żywiołowo reaguję na słowo bestseller. Wręcz przeciwnie. Działa na mnie taka zagrywka jak płachta na byka. Czemu więc zainteresowała mnie ta książka? Miała ciekawy opis i dość dobre recenzje.

Autorka zbudowała opowieść na ciekawym wątku, być może nie jest w tym wyjątkowa, ale pomysł mi się spodobał. Sama akcja książki oparta jest na wspomnieniach dziewczynki, która wkracza w nastoletni wiek, a także na śledzeniu losów jej bliskich. Mimo, że być może z mojego opisu treść książki wydaje się sielankowa, jednak taka nie jest.

Autorka niektóre z wydarzeń w tej książce zaczerpnęła ze swojego życia. Jestem bardzo ciekawa jej pierwszej książki "Szczęściara" i jak tylko ją znajdę to z chęcią przeczytam.

Nie do końca lekka literatura, ale szybko się ją połyka. Bez niestrawności.
A po jej przeczytaniu można obejrzeć film na jej podstawie.


Moja ocena : 4.5/6
"Nostalgia anioła " Alice Sebold
ISBN 978-83-7659-033-2
Wydawnictwo Albatros
str. 367

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)