czwartek, 6 marca 2014

Point of origin Patricia Cornwell

"Point of origin " Patricia Cornwell / polski "Punkt zapalny"

Lubię kryminały, choć zdecydowanie ostatnio za mało ich czytam. Autorkę znam z innej książki - bardziej opracowania niż beletrystyki. Ale nie kojarzyłam jej z autorką kryminałów.

okładka książki Patricia Cornwell

Trafiłam prawie w sam środek serii o doktor Kay Scarpetta. Nie znam jej poprzednich losów. A w książce wiele było odwołań do przeszłości jej oraz jej siostrzenicy Lucy. Pozostaje więc mi zacząć czytać serię od samego początku.

Język użyty w tej publikacji nie jest zbyt trudny, więc bez trudu dotarłam do końca. Zdjęcie na okładce książki jest niepokojące i ciężko określić na jego podstawie jej treść.

Jak to w kryminałach bywa jest ofiara. A doktor Scarpetta stara się rozwikłać zagadkowy pożar, w którym giną prawie wszystkie konie ze stajni. Tytułowy punkt zapalny jest trudny do określenia. A dodatkowa śmierć osoby, która pojawiła się znikąd dodaje kolejne znaki zapytania.

Ciekawa książka, ale żałuję, że nie zaczęłam od pierwszego tomu.


Moja ocena : 5/6
"Point of origin " Patricia Cornwell
str. 440

1 komentarz:

  1. Nie znam ale słyszałam. Mnie ten zestaw - Komisarz Skarpeta - jakoś odrzuca. Wiem, wiem...czepiam się:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są zawsze mile widziane:)