piątek, 3 października 2014

Ameryka Południowa wzywa

"Burza depcze mi po piętach" Dorota Głuska

Przyznam, że autorce tego audiobooka zazdroszczę. A czego zazdroszczę? Czasu jaki mogła poświęcić na podróż. I pracodawcy, który na nią przez ten czas czekał.

Słuchając takich audiobooków odkrywam, że sama chciałabym przeżyć takie przygody. Ale jak to: porzucić dom, rodzinę i pracę aż na 5 miesięcy!? Jakoś wydaje mi się to nie do przebrnięcia. Pozostaje jeszcze kwestia bezpieczeństwa. Podróżować sama, po krajach Ameryki Południowej. Hmmm...

Autorce jednak żadna z tych spraw nie przeszkadzała. Podróżuje przez Amerykę Południową zwiedzając kolejne kraje. I decydując na miejscu, które atrakcje by teraz odwiedzić. Czasem przyłącza się do pozostałych podróżników, których trasa jest jej po drodze. Nie straszna jej też kultura macho, choć momentami bywa irytująca.

Słuchałam z zaciekawieniem audiobooka. I w myślach już mam swoje typy na ewentualne podróże. Z opisów zachwyciła mnie Boliwia. Choć i Peru wydało mi się bardzo ciekawe. Ale nawet jeżeli to na pewno nie sama jedna. I jedyną bolączką przy audiobookach pozostaje dla mnie brak zdjęć, które mogłabym przejrzeć. Ale i z tym można sobie poradzić. Wypożyczyłam również i książkę, a tam zdjęć mam pod dostatkiem.

Bardzo ciekawy audiobook jednego z moich ulubionych gatunków - opowieściach o podróży.


Moja ocena : 5/6
"Burza depcze mi po piętach" Dorota Głuska
ISBN 978-83-01-17008-0
Wydawnictwo Naukowe PWN
czas trwania : 12 h 40 minut

1 komentarz:

  1. Nie przepadam za audiobookami, ale autorce zazdroszczę przygód :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są zawsze mile widziane:)