poniedziałek, 30 stycznia 2017

Ofiara losu

"Ofiara losu " Camilla Läckberg

Czwarta część cyklu mnie nie zachwyciła. Wprowadzenie do fabuły reality show mnie nie przekonało.

okładka książki Ofiara losu

Tak to jest, że jak się zaczyna czytać jakiś cykl książek to ciężko powiedzieć sobie dość i przestać. I tak też mam z książkami tej autorki. Mimo, że niektóre są nieco rozczarowujące dalej w to brnę. Dlaczego książka mnie rozczarowuje? Za dużo upakowanych tu różnych wątków, które dla mnie nijak się mają do siebie. Ciekawsze dla mnie postacie zostały potraktowane po macoszemu, opisane pobieżnie. Pojawiły się i zniknęły.

Historia rozpoczyna się wypadkiem samochodowym. Ginie kobieta. Wydaje się, że przyczyną była nadmierna prędkość i nietrzeźwość kierowcy. Ale to na pierwszy rzut oka. Przy dokładniejszym spojrzeniu denatka posiada ślady świadczące o udziale osób trzecich. Równocześnie do miasteczka trafia ekipa telewizyjna kręcąca reality show. Te dwa pozornie nie łączące się zdarzenia okazują się mieć swój punkt wspólny. Morderstwo.

Przeczytałam ten tom i uważam za jeden ze słabszych z dotychczasowych przeczytanych.


Moja ocena : 4 /6
"Ofiara losu " Camilla Läckberg
ISBN 978-83-7554-199-1
Wydawnictwo Czarna Owca
str. 447

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)