sobota, 19 stycznia 2019

Tymczasowe, a może stałe przenosiny

Od pewnego czasu chodził mi po głowie pomysł spróbowania jak to właściwie jest mieć własną ( ale tak naprawdę własną) stronę internetową.

Pomysł właśnie realizuję.
Na tym blogu będę jeszcze zamieszczać informacje o nowym wpisie.

Pierwszy wpis jest o książce, którą kiedyś już czytałam. Wydawnictwo to autorskie dzieło, a książka bardzo mi się podobała więc ponownie do niej wróciłam.

Dopisek po 2 latach - jednak nie starczyło mi wytrwałości na prowadzenie własnej strony. Raz, że inne sprawy mnie pochłaniają a dwa, że jednak zapewnienie hostingu i całej niezbędnej infrastruktury kosztuje, ale trochę się nauczyłam w tym okresie - może kiedyś ponownie spróbuję, ale póki co wystarczy mi ta namiastka, którą mam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)