wtorek, 10 kwietnia 2012

Trochę kultury... Teatr Śląski w Katowicach

W ramach Świąt udało nam się brać udział w przedstawieniu, o którym słyszałam od swoich znajomych, że jest świetne.

I nie zawiodłam się.
Chyba jednak polecenie drogą pantoflową jest najlepszą metodą, żeby nie być rozczarowanym.

A byliśmy na sztuce "Mayday". Kto jeszcze nie był niech żałuje. :)

Mnie najbardziej podobała się gra aktora, który wcielał się w postać Stanleya ( P. Andrzej Warcaba)
Był po prostu świetny i jak dla mnie przyćmił pozostałe występujące osoby.
A wydawało mi się, że to John Smith powinien brylować.
Równie dobrzy byli dla mnie obaj inspektorzy grani przez Adama Baumanna i Jerzego Głybina ( mam nadzieję, że dobrze odmieniłam nazwiska).

Subiektywne odczucia co do aktorów, ale cały spektakl na naprawdę wysokim poziomie.

A poniżej cała obsada:


Od lewej:  Antoni Gryzik (sąsiad z góry -Bobby), Jerzy Głybin (inspektor policji), Alina Chechelska (żona Barbara),  Zbigniew Wróbel (John Smith), Andrzej Warcaba (Stanley -drugi sąsiad),  Bogumiła Murzyńska (żona Mary) oraz Adam Baumann (inspektor policji)

Polecam. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)