niedziela, 5 sierpnia 2012

Leniwe wakacje i literatura z cyklu lekko i przyjemnie



"Just breathe" Susan Wiggs
ISBN 978-0-7783-0354-1
str. 472
Wydawnictwo Mira
wersja angielska

Polski tytuł tej książki brzmi na szczęście "Obudzić szczęście" i gościł już na wielu blogach.
Biorąc pod uwagę tytuł oryginału polski wydawca nieźle z niego wybrnął.

Literatura z gatunku romansideł, a do tego ta piękna wakacyjna okładka.

Sarah rozwodzi się z mężem, który ją zdradził. Aby móc poukładać swoje życie wraca do rodzinnych stron.
Tam ponownie spotyka znajomych ze swojej przeszłości.
Dodatkowo wiadomość o niespodziewanej ciąży przewraca jej świat do góry nogami.
Czy powinna wrócić do męża, czy też może pozwolić, aby jej dawny kolega wkroczył do jej życia?

Nie wymagam od takiej literatury fajerwerków, ale przyznam, że bardzo dobrze mi się czytało tą książkę.

Fabuła trochę naciągana, ale w końcu najlepszą metodą wydawania takich książek i ich dobrej sprzedaży jest wrzucenie bohaterów we wszelkie możliwe nieszczęścia, by na końcu i dla nich zaświeciło słońce.

Lektura w sam raz do czytania dla leniuchów podczas wakacji.

Moja ocena: 4,5/6


4 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą, że to idealna lektura na wakacje, mam ją za sobą, mile wspominam:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Również czytałam tę książkę jakiś czas temu i bardzo mile ją wspominam. To taka ciepła, optymistyczna powieść.

    OdpowiedzUsuń
  3. miła, lekka, wakacyjna książka, polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Polska wersja leży na mojej półce i czeka na przeczytanie. :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są zawsze mile widziane:)