piątek, 6 czerwca 2014

Włącz się do gry

"Lean in . Włącz się do gry" Sheryl Sandberg

Brakuje Ci ostatnio chęci do działania? Może mały spadek motywacji? Albo po prostu chciałabyś naładować swoje baterie? Ta ksiażka pomoże Ci się doładować.

okładka Włącz się do gry

Na audiobooka trafiłam przypadkiem. Przeglądając dostępne zasoby w bibliotece. Zainteresował mnie jego opis i postać Sheryl Sandberg.

Zdecydowałam się na audiobooka, bo w przeciwieństwie do papierowej książki w czasie słuchania mogę robić inne ciekawe lub potrzebne rzeczy.

Sama długość audiobooka jest spora, bo aż 7 godzin i 45 minut. Dzieliłam więc sobie jego słuchanie na części. Nie było to zbyt trudne, bo głos Anny Dereszowskiej jest bardzo przyjemny. I współgra w pewien sposób z tekstem.

Treść audiobooka to głównie przebieg kariery zawodowej Pani Sandberg. Część to ciekawe spostrzeżenia z jej pracy. Choć realia kariery zawodowej kobiet w Stanach Zjednoczonych są nieco inne niż w Polsce, to zarazem dużo można odnaleźć podobieństw.

Ciekawa książka. Dała mi sporo do myślenia i kto wie czy kiedyś znowu do niej nie wrócę. Polecam.


Moja ocena : 5.5/6
"Lean in . Włącz się do gry" Sheryl Sandberg
ISBN 978-83-7508-840-3
Wydawnictwo Sonia Draga
audiobook 7 godz. 45 minut czyta Anna Dereszowska

1 komentarz:

  1. W porównaniu z niektórymi audiobookami 7 godzin to wcale nie tak dużo ;) A co do książki - też uważam, że warto ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są zawsze mile widziane:)