niedziela, 5 lipca 2015

Wołanie kukułki

"Wołanie kukułki" Robert Galbraith

"Absorbujący i świetnie skonstruowany kryminał" I podpisuje się pod tym obiema rękami.

okładka książki Wołanie kukułki

Nie wiedziałam, że J.K.Rowling pisze również pod pseudonimem. I byłam nieźle zaskoczona, gdy w środku znalazłam opis, że Robert Galbraith to jej pseudonim. A książkę wybrałam sobie spośród dostępnej oferty z biblioteki po gatunku - kryminał. Bo w nich się namiętnie zaczytuję. Bardzo dobrze trafiłam. Jest wszystko, co być powinno. Zagadka, morderstwo i rozwiązanie, które nie przychodzi tak łatwo czytelnikowi. Lektor spisał się wyśmienicie odgrywając poszczególne postacie. Chyba częściej będę sięgać po jego interpretacje utworów. Bo ze swojej roli wywiązał się znakomicie.

Jednym słowem - polecam. W sam raz na to gorące lato.I ciekawa jestem dalszych losów Cormorana Strike i jego asystentki Robin. Właśnie szukam kolejnej części pod tytułem "Jedwabnik".


Moja ocena : 5/6
"Wołanie kukułki" Robert Galbraith
ISBN 978-83-271-5079-0
Wydawnictwo Dolnośląskie
audiobook czas 16 godz. czyta Maciej Stuhr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)