niedziela, 24 stycznia 2016

Równowaga ciała i umysłu

"Równowaga ciała i umysłu. Wykorzystaj umysł, by uzdrowić ciało. " Osho

Czasem dla równowagi warto przeczytać coś w ramach własnego rozwoju. To dość ciekawa książka z dołączoną płytą, dzięki której można zanurzyć się w świat medytacji.

Ten autor, z tego co zauważyłam, jest dość popularny. Ja jednak zetknęłam się z nim po raz pierwszy. Spotkanie było całkiem udane. Książka nie jest jednak jakoś specjalnie innowacyjna. Czyta się przyjemnie, ale ja mam wrażenie, że ciągle wracam do tego samego punktu.

Treść książki obraca się wokół ciała. Zazwyczaj nie zwracamy uwagi na normalne procesy takie jak oddychanie czy pracę krwioobiegu. To samo ciało reguluje te procesy bez naszego świadomego udziału. Kiedy usiłujemy kontrolować oddech po dość krótkim czasie jest to męczące. Osho namawia do uważnego słuchania swojego własnego ciała. I do dbania o nie. I tak przez całą książkę.

Do książki dołączona jest płyta, która jest jej ciekawym uzupełnieniem. Słuchając jej relaksowałam się i zasypiałam. Co do autora, pewnie sięgnę po inne jego książki. Po tej jednej książce nie wiem jeszcze czy książki Osho pokochać, czy też znienawidzić.


Moja ocena : 4.5/6
"Równowaga ciała i umysłu. Wykorzystaj umysł, by uzdrowić ciało. " Osho
ISBN 978-83-7554-501-2
Wydawnictwo Czarna Owca
str. 223

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)