niedziela, 6 marca 2016

Getting Things Done

"Getting things done czyli sztuka bezstresowej efektywności " David Allen

Może sposoby na organizację własnej pracy przedstawione w tej książce rzeczywiście komuś się przydadzą. Ja niestety nie należę do tej grupy. I wiedza zawarta w tej książce na niewiele mi się przyda.

okładka książki Getting Things Done

W skrócie na czym polega sztuka bezstresowej efektywności według Davida Allena. Najpierw gromadzenie wszystkich spraw do załatwienia. Kolejno analiza ich znaczenia. Porządkowanie. Przegląd dostępnych opcji i na koniec ich wykonanie.

Zazwyczaj po tego rodzaju literaturze wiele się spodziewam. I ciężko jest sprostać tym moim wymaganiom. Taka literatura musi się według mnie wyróżniać spośród innej podobnej. Ta dla mnie jest wtórna. Bardzo podobna do innych książek, które przeczytałam. Nie zgadzam się z niektórymi założeniami planowania swojego dnia pracy. U mnie to nie działa w ten sposób i nie przekonam się do zmian, które proponuje David Allen. Najbardziej z tej książki podobały mi się cytaty zamieszczone na skraju poszczególnych stron. Reszta mi się niezbyt podobała.


Moja ocena : 3/6
"Getting things done czyli sztuka bezstresowej efektywności " David Allen
ISBN 978-83-246-1999-3
Wydawnictwo Onepress
str.320 bez skorowidza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)