środa, 15 listopada 2017

Gra o wszystko

"Gra o wszystko " Joanna Opiat-Bojarska

Dawno, naprawdę dawno nie czytałam tak dobrze skonstruowanego kryminału. Wciąga i do końca nie wiadomo kto jest winny.

okładka książki Gra  o wszystko

Niewiele znam nazwisk polskich autorów i autorek kryminałów. Po tej książce jednak zapamiętam nazwisko tej autorki. To nie pierwsze moje z nią spotkanie jak się okazuje. Wiedziałam, że gdzieś już widziałam to nazwisko. Nie myliłam się. Czytałam zbiór opowiadań, gdzie m.in. było opowiadanie tej autorki. I wtedy zwróciłam na nie uwagę. Był to zbiór opowiadań Rewers.

Pewna młoda kobieta zostaje odnaleziona martwa w swoim mieszkaniu. Policja podejrzewa samobójstwo. Jednak coraz więcej takich przypadków wzbudza zaniepokojenie, a w śledztwo zostaje zaangażowana Urszula - profilerka z Łodzi. Wszystkie ofiary giną w specyficznych okolicznościach. Wydaje się, że niewiele łączy wszystkie sprawy do czasu znalezienia pewnego dowodu. Pech chce, że wszystkie ginące osoby to pacjenci tej samej osoby. Rozpoczyna się żmudna obserwacja i szukanie dowodów winy.

Tematyka książki przykuwa uwagę. Może to za sprawą nietypowego jak na kryminał motywu przewodniego fabuły. Ta książka to część cyklu, ale nie przeszkadzało mi to w odbiorze tej książki. I to na pewno nie ostatnia moja styczność z książkami Pani Joanny Opiat-Bojarskiej. Polecam.


Moja ocena : 5.5/6
"Gra o wszystko " Joanna Opiat-Bojarska
ISBN 978-83-7976-724-3
Wydawnictwo Poznańskie
str.453

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Poznańskiemu - Czwarta Strona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)