wtorek, 30 października 2018

Droga artysty

"Droga artysty" Julia Cameron

Droga artysty to książka obiecująca 12 tygodniowy kurs odkrywania i rozwijania swojej kreatywności. Mnie nie udało się przebyć tego kursu w tym czasie. Zaczynałam i powracałam do tej książki raz po raz. Bez skutku.

okładka książki Droga artysty

Kupiłam tą książkę dawno, dawno temu. Przeczytanie jej do końca zajęło mi rok. I nie wynika to z ogromnej ilości stron. Powodem były inne ciekawsze książki od tej. Kiedy wzięłam ją do ręki pierwszy raz próbowałam systematycznie robić ćwiczenia zalecane w książce. Ale książka żyła własnym życiem i znikała mi raz po raz pod stosem innych ciekawych książek. I co sobie o niej przypomniałam, bo akurat się wyłoniła spoza innych książek to znowu do niej powracałam. I te powroty i zapominanie były bardzo częste.

Ja nie rozumiem fenomenu tej książki. Nie rozumiem też wpisów, które zaliczają ją do książek, które zmieniły czyjeś życie. Ale w końcu nie muszę wszystkiego rozumieć. Niektóre zadania z książki dawały mi nieco do myślenia. Duża część tej książki to dla mnie powtórki podobnych sytuacji i podobnych zachowań ludzi opisanych w inny sposób. Nie wiem, może kiedyś znowu spróbuję od początku ją zacząć, bez przerw.


Moja ocena : 4/6
"Droga artysty" Julia Cameron
ISBN 978-83-88141-13-3
Wydawnictwo Szafa
str. 233

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)