środa, 3 października 2018

Czasem wolę posłuchać niż czytać

Czy warto korzystać z serwisów oferujących audiobooki ? A jeżeli tak to z których ?

Czytam sporo, choć czasem nie widać tego na blogu. Jeszcze więcej ostatnio książek słucham. Ale patrząc na półki doszłam do wniosku, że nie mam miejsca na nowe nabytki i zaczęłam intensywnie szukać alternatyw. Nie wszystkie książki chce mieć na własność. Do większości z nich drugi raz już nie wracam. (ale są też wyjątki)

Rozwiązanie znalazłam w postaci serwisów internetowych oferujących dostęp do audiobooków online. Z jednych korzystam dłużej, z innych krócej. Niektóre ciągle testuję i rozpoznaję ich wady i zalety. Finał jest taki, że ciągle szukam serwisu, który będzie dla mnie rozwiązaniem idealnym.

Są serwisy oferujące abonamenty na określoną liczbę audiobooków, które posiadamy na własność w formie elektronicznej. Są też takie, w których możemy wysłuchać wielu audiobooków czy też przeczytać wiele ebooków, ale dostęp mamy tylko do czasu wnoszenia opłat. Szukam jakiegoś rozwiązania pośredniego. Takiego, który będzie oferował mi szeroki dostęp do audiobooków, a zarazem nie będzie mnie ograniczał poprzez konieczność ciągłych opłat i oferował możliwość wakacji od opłat. A zarazem dał możliwość zatrzymania kilku wybranych audiobooków na własność.

Wciąż jednak nie znalazłam serwisu idealnego. Na teraz to taki, który spełniałby kilka warunków:

  • rozsądna cena do nielimitowanej ilości audiobooków
  • dostępne statystyki czytania/słuchania
  • możliwość zawieszenia usługi z pozostawieniem dostępu do kilku audiobooków na zachętę, że jeszcze wrócę
  • możliwość polecania innym serwisu i dostawania w zamian rabatów w płatnościach miesięcznych
  • książki/audiobooki do wyboru w kilku językach - nie tylko książki do nauki języka
  • dostęp offline do audiobooków bez problemów
  • Na razie takiego serwisu nie znalazłam. Z chęcią przetestuję inne, których nie znam. Wolę słuchać, więc zamiast ebooków preferuję audiobooki. Czytam książki w formie papierowej, bo lubię dotyk i zapach papieru. Może coś polecicie? Znacie, korzystacie, lubicie?

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Komentarze są zawsze mile widziane:)