poniedziałek, 31 stycznia 2011

Magiczne drzewo tajemnica mostu Andrzej Maleszka



Magiczne drzewo Tajemnica mostu Andrzej Maleszka, Wydawnictwo Znak, ISBN 978-83-240-1454-5, 262 str.
Książka ta to kontynuacja poprzedniej części serii o Magicznym drzewie, która również "gościła"na moim blogu.
Ta opowiada dalsze perypetie sympatycznego rodzeństwa oraz czerwonego krzesła, które spełnia życzenia, ale nie zawsze w sposób, który można  by przewidzieć.
Tym razem jednak po dość gwałtownym zakończeniu zabawy z czerwonym krzesłem-  rodzice Tośki, Kuki oraz Filipa życzą sobie, by żadne z nich już nigdy nie mogło wypowiedzieć życzenia, które to krzesło mogłoby spełnić.
I wydawałoby się, że stanie się już normalnym krzesłem w rodzinie, jednak dzieciaki wpadają na świetny pomysł, że ktoś inny mógłby wypowiadać za nich życzenia.
Prowadzi to do niezbyt korzystnej sytuacji, Filip po wypowiedzeniu życzenia przez inną małą osóbkę zakochuje się bez pamięci w dziewczynie, jednak nie tej co by chciała ( i to życzenie wypowiedziała) , a dziewczynie z reklamy żelków.
I jak się okazuje jest to jedno z życzeń, którego tak łatwo nie da się odwołać. Aby je zmienić trzeba znaleźć zaczarowany most, który sprawia, że zapomina się to, co się kocha.
I tak rozpoczyna się ta historia, która na szczęście prowadzi do dobrego finału.
Ta pozycja już nie bawiła mnie tak bardzo jak poprzednia, ale na uwagę zasługuje równie ładne wydanie jak poprzednio, a także ciekawa, choć jednak bardziej dla młodszych ode mnie czytelników historia.
Moja ocena: 4.5/6

3 komentarze:

  1. Uwielbiałam film, więc z chęcią przeczytam i książkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam i nie oglądałam. Za to dużo czytałam o!Chyba zapuszczę się w tego Maleszkę, żeby zobaczyc kto on zacz.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Meme a ja filmu nie widziałam :) hmm..
    @Czarny(w)Pieprz kiedy nowa notka? ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są zawsze mile widziane:)