wtorek, 9 grudnia 2014

Lekcje Madame Chic

"Lekcje Madame Chic " Jennifer L.Scott

Na książkę zostałam skuszona ciekawym wpisem na jej temat, na którymś z blogów. Ma w sobie rzeczywiście sporo uroku.

Książka zawiera porady zaczerpnięte wprost z Paryża jak można być "chic". Czyli w jaki sposób postępować, jak się ubierać i co robić, by być uważaną za damę. Do niektórych jednak porad nie jestem zbytnio przekonana. A znowu niektóre, choć proste myślę, że spróbuję wykorzystać.

Autorką książki jest dziewczyna, która na pewien okres czasu wyjechała na studia w Paryżu. Nowe dla niej środowisko i mieszkanie u rodziny francuskiej zmieniło ją. Po powrocie stała się według siebie ikoną stylu.

Czytając książkę nie nudziłam się. Jennifer pisze lekko, zabawnie i zadziornie. Czyta się znakomicie. Gdybym tylko nie była tak hurra optymistycznie na tą książkę nastawiona to pewnie oceniłabym ją lepiej. A tak, dla mnie to kolejny poradnik jak żyć, tyle, że w stylu paryskim. Mimo to polecam w ramach relaksu.


Moja ocena : 4.5/6
"Lekcje Madame Chic " Jennifer L.Scott
ISBN 978-83-08-05162-7
Wydawnictwo Literackie
str. 287

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)