sobota, 15 października 2011

Bezpardonowa walka o władzę - Starcie królów George R.R. Martin


"Starcie królów" George R.R. Martin
Wydawnictwo Zysk i Spółka
ISBN 978-83-7506-835-1
str. 869 ( + dodatek wszystkie rody w pigułce)


Starcie królów to kolejny tom sagi Pieśń lodu i ognia. Pierwsza część była dla mnie jakimś mega odkryciem, dodatkowo po obejrzeniu serialu nie mogłam się doczekać, aż zabiorę się za kolejne części.

Nie mogę napisać, że druga część mnie zawiodła, bo to nie będzie prawda. Ale też mimo trzymania tego samego poziomu jednak, aż takich super emocji ze mnie ta książka nie wycisnęła.

W poprzedniej części bardzo podobały mi się zwroty akcji, których bym się nie spodziewała. W tej części było to bardzo znikome, choć również momentami było zaskakująco. Trochę za bardzo magiczna jest ta część jak dla mnie.

Rody dalej walczą między sobą o tron, giną poszczególni członkowie rodzin, a niektórzy z nich świętują zwycięstwa.

Nie mogę się doczekać kolejnego tomu, mam nadzieję, że dorówna temu pierwszemu :)

Polecam.

Moja ocena: 5/6

3 komentarze:

  1. Co z kręgu mojego zainteresowania, poszukam tej i wcześniejszej części :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całą serię mam w planach, jednak jak na razie wszystko przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie moje bajka. Odpuszczę sobie tym razem:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są zawsze mile widziane:)