niedziela, 23 października 2011

Wrażenia z Targów Książki w Katowicach

Planowałam wybrać się na większą część soboty, niestety dodatkowe zadania w pracy zmusiły mnie do weryfikacji tych planów.

Nie byłam na rozdaniu Złotych Zakładek, choć bardzo chciałam.

Dotarłam wprost na spotkanie z Łukaszem Orbitowskim na scenie.
Jednak długo nie zabawiłam, przejrzałam ofertę prawie wszystkich stoisk, trochę pokręciłam się po Spodku i oczywiście skoro wszędzie w ofercie były książki i ja zaopatrzyłam się w nie :)

A poniżej moje zakupy - tylko 2 książki, bo ostatnio miałam bardzo duże i nieplanowane wydatki, ale być na Targach Książki i nie kupić sobie książki - toż to grzech.


Obie książki z jednego Wydawnictwa Sonia Draga, o którym nie wiedziałam, że istnieje. :) A podobno już 10 lat są na rynku. Jak to mówią najciemniej pod latarnią, a wydawnictwo pochodzi z Katowic.

Patrzałam jeszcze na książkę Pokój, ale skoro mam oszczędzać to odpuściłam.

Planuję wybrać się też do Krakowa w weekend, trzymam kciuki, żeby tylko nic się w tych planach nie zmieniło, bo tego bym nie chciała.

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę tych Targów. Tak klikam po blogach i na każdym jakaś mniejsza lub większa relacja, a ja niestety nie mogłam pojawić się w Katowicach.

    Życzę miłego pobytu w moim Krakowie i muszę przyznać, że "Historia małżeńska" swojego czasu bardzo mnie zaintrygowała na promocji w Matrasie, lecz gdy po nią wróciłam już jej nie było. I tak mnie troszkę dręczy ta powieść. Ciekawa jestem, czy jest mej uwagi warta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Claudette wzięłam aparat, ale jakoś tak mnie mizerność tych targów przytłoczyła, że nie zrobiłam żadnego zdjęcia :(
    Chyba miałam zbyt wysokie oczekiwania co do liczby wystawców, liczę na to, że w Krakowie będzie znacznie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aneta Sonia Draga to jedno z moich "najulubieńszych" wydawnictw.
    Szkoda, że jednak nie wybrałaś "Pokoju" zamiast np. "Ostatniego króla...", bo moim zdaniem to lepsza książka ;).

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są zawsze mile widziane:)