wtorek, 19 lipca 2016

(Nie) zabawne przypadki z podróży

"W ciemno zabawne przypadki z podróży " pod redakcją Dona George'a

Zaczęło się świetnie. Ale cała książka nie trzyma tego samego poziomu.

okładka książki W ciemno

Początek bardzo mnie zaabsorbował. Opowieść przedstawiona przez Danny Wallace zjeżyła mi włosy na głowie, a zarazem rozbawiła. Po kolejnych opowieściach spodziewałam się podobnej swojej reakcji. Jakież było moje rozczarowanie, że tak się nie stało. Opowieści takiej treści można opowiadać w gronie swoich znajomych i być może wywołać uśmiech. Ale w postaci książki nie zdaje to egzaminu. Książkę przeczytałam, ale nie zamierzam do niej już wracać.


Moja ocena : 3.5/6
"W ciemno zabawne przypadki z podróży " pod redakcją Dona George'a
ISBN 978-83-7506-128-4
Wydawnictwo Zysk i Spółka
str.235

1 komentarz:

Komentarze są zawsze mile widziane:)