środa, 13 czerwca 2018

...bo to źli przyjaciele byli

"Ściana " David Baldacci

Ściana to nabytek z wymiany śląskich blogerów książkowych. Dokładnie ze stoiska na targach książki w Katowicach. Zainteresował mnie opis na okładce i wymieniłam inną książkę właśnie na tą.

okładka książki Ściana

Czytałam ją już kawałek czasu temu, ale że niedawno wymieniłam ją na inną książkę to sobie o niej przypomniałam. Z tym autorem spotkałam się po raz pierwszy. I muszę przyznać, że ma niesamowitą wyobraźnię.

W pewnym więzieniu siedzi mężczyzna oskarżony o morderstwo kilku osób. Wszystkie dowody wskazują na jego winę. Jednak są pewne osoby, które w to nie wierzą. Adwokat oskarżonego prosi o pomoc prywatnego detektywa. Ten przybywa na miejsce i rozpoczyna się niebezpieczna gra. Ktoś nie chce by pewne fakty powiązane z mężczyzną wyszły na jaw i posunie się nawet do morderstwa, by pewne rzeczy przemilczeć lub ukryć.

Książka na raz do przeczytania, choć wciągnęła mnie w swój świat to zakończenie nieco mnie rozczarowało. I zepsuło mi to nieco jej odbiór.


Moja ocena : 4.5/6
"Ściana " David Baldacci
ISBN 978-83-7881-826-7,
Wydawnictwo Fabryka Sensacji
str. 478

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)