sobota, 30 czerwca 2018

The Apocalypse Watch

"The Apocalypse watch " Robert Ludlum

Robert Ludlum to znane nazwisko, dla mnie głównie z serii książek o agencie Bourne. Ciekawa fabuła i zaskakujące zwroty akcji. Tego właśnie oczekiwałam biorąc do ręki tą książkę.

okładka książki Apocalypse watch

W tej książce Robert Ludlum stworzył bohatera idealnego. Szpiega, któremu udaje się przeniknąć do organizacji wspierającej odrodzenie się nazizmu. Utajniona operacja zostaje nagle rozbita. Ktoś wie, że Harry nie jest tym, za kogo się podaje. Wkrótce doktor Gerhardt Kroeger poddaje swojego więźnia operacji mózgu. Harry dostaje implant, który zmienia go w wykonawcę apokalipsy nazistów. Harry głęboko wierzy, że uciekł z niewoli i stara się przekazać poufne informacje do swojej komórki wywiadowczej. Nie wie jednak, że wszystko czego się dowiedział to kłamstwa. I to kłamstwa, które sporo namieszają w życiu innych ludzi.

Agent dociera do swoich. Po przekazaniu danych Harry ginie, za to jego brat Drew przejmuje jego tożsamość, by dowiedzieć się kto stoi za tym morderstwem.

Pomysł na fabułę był dla mnie ciekawy. W dalszych etapach przestało mi się już tak podobać. Postawiłam wysoką poprzeczkę tej książce i trochę się zawiodłam. Wolę bardziej przygody innego agenta. Można przeczytać, ale lepiej zacząć od innych książek tego autora.


Moja ocena : 4/6
"The Apocalypse Watch " Robert Ludlum
ISBN 0-00-649629-6
Wydawnictwo Harper Collins
str. 790

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)