wtorek, 19 czerwca 2018

Droga szamana

"Droga szamana Etap pierwszy początek " Wasilij Machanienko

Barliona - wirtualny świat gry, w którym na własne życzenie przebywa wielu graczy. Są podłączeni do maszyn, dzięki którym nie muszą się martwić ani o jedzenie, ani o picie. Za przyjemność taką sporo płacą twórcom tej gry. Z drugiej strony świat, w którym skazani przestępcy muszą pracować, aby odpracować swoją karę.

okładka książki Droga Szamana

Zainteresowała mnie fabuła tej książki. Dodatkowy opis, że książka to numer jeden na liście najpopularniejszych e-booków w Rosji spowodował, że chciałam ją przeczytać. Lubię grać i ciekawa byłam jak można taką fabułę poprowadzić, żeby nie była nudna. Wasilij poradził sobie znakomicie.

Główny bohater - Dmitrij Machan przez swoją głupotę zostaje skazany na osiem lat więzienia. W ramach kary więzień zobowiązany jest do odpracowania tych 8 lat i swojego długu w formie pracy w wirtualnej kopalni. Wolni gracze zajmują się ciekawszymi rozrywkami, a wszystkie mozolne prace pozostawiane są więźniom. A że twórcy gry czerpią z takiej pracy finansowe korzyści to więźniów ciągle wykorzystuje się do prac.

Książkę pochłonęłam w kilka godzin, choć nie przypuszczałam, że tak mnie wciągnie. Na pewno książka spodoba się graczom. Czy pozostałym czytelnikom również ? Być może. Ja z chęcią przeczytam kolejne części.


Moja ocena : 4.5/6
"Droga szamana Etap pierwszy początek " Wasilij Machanienko
ISBN 978-83-66071-03-2
Wydawnictwo Insignis
str. 333

Za możliwość przeczytania książki dziękuję AimMedia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)