poniedziałek, 25 czerwca 2018

Food pharmacy

"Food pharmacy " Lina Nertby Aurell i Mia Clase

Myślałam, że to będzie książka w stylu książki "Historia wewnętrzna: jelita". Przy niej spędziłam miło czas i dowiedziałam się sporo ciekawych rzeczy. Myślałam, ale niestety się myliłam.

okładka Food pharmacy

Na książkę natrafiłam podczas poszukiwania książek o tematyce zdrowego jedzenia. Najpierw jednak trafiłam na Historię wewnętrzną, którą napisała Gulia Enders. Zdecydowanie ją polecam. A na tą sporo się naczekałam i właściwie mogłabym sobie ją odpuścić.

Owszem jest pięknie wydana, ma ładne zdjęcia i kilka przepisów dla zdrowia. Nie odpowiada mi jednak styl pisania autorek, żarty, które być może w towarzystwie śmieszą, ale w formie pisemnej mnie raczej drażnią. Dla mnie niemałe rozczarowanie formą przedstawienia tematu, choć nie powiem, że jest to beznadziejna pozycja. Czytałam jednak dużo lepsze. I właściwie nie wiem jak to się stało, że nie wrzuciłam na bloga wspomnianej wcześniej książki. Tą pozycję można przeczytać, ale są od niej znacznie lepsze książki, które poruszają ten sam temat.


Moja ocena : 4 /6
"Food pharmacy " Lina Nertby Aurell i Mia Clase
ISBN 978-83-7515-309-5
Wydawnictwo Otwarte
str.184 z bibliografią

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)