poniedziałek, 6 września 2010

Scarlett Alexandra Ripley


ISBN 83-900006-8-7

Wydawnictwo Atlantis s.c.

Książka to kontynuacja poprzedniej mojej lektury, czyli Przeminęło z wiatrem. Autorce udało się moim zdaniem zachować klimat poprzedniej części. 

Zaopatrzyłam się już też w kolejną część "Trylogii" czyli książkę o Rhettie. Myślę, że będę bardzo zadowolona po przeczytaniu wszystkich części.

Dalej ta sama poczciwa Scarlett walcząca o swoje prawo do bycia sobą z każdym kto jej tego prawa wzbrania, a zarazem miotająca się pomiędzy potrzebą bycia kochaną a swoją dumą.

Uwielbiam tą książkę, tak samo jak i jej poprzedniczkę.

(* uwaga w przypadku tej serii i kolejnej mojej lektury, moja ocena na pewno nie będzie obiektywna ;)  )

Moja ocena : 6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)