sobota, 7 grudnia 2013

Informacja

Ostatnio wydzwania do mnie co parę dni numer 896786400 z jakiegoś wydawnictwa, które przedstawia się jako IMP.

Zawsze w takich przypadkach zastanawiam się skąd znajomość mojego numeru telefonu i dodatkowo jeszcze moich danych. Niestety do tej pory nie mam na to odpowiedzi.

Co do IMP ich ofertą  nie będę zainteresowana, więc zażądałam usunięcia moich danych z ich bazy. Okazuje się jednak, że takich danych (znaczy się moich) nie posiadają. Albo więc ktoś podszywa się pod nich, albo też mają niezły u siebie bałagan. Na razie telefony ustały, oby na zawsze.

A poniżej dlaczego nie chcę, żeby do mnie dzwoniono z tej firmy.

TU MOŻESZ PRZECZYTAĆ WIĘCEJ.

Edycja notki 13.12.2013r.

Początkowo sądziłam, że może mieć to związek z przejęciem bazy danych z Weltbild.pl przez Skarbiec Mennicy Polskiej. Ale obecnie nie jestem tego już taka pewna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)