sobota, 6 sierpnia 2016

Kamieniarz

"Kamieniarz " Camilla Läckberg

Kto czytał Księżniczkę z lodu lub Kaznodzieję ten wie czego można się spodziewać po kolejnym tomie. Kto nie czytał to proponuję jednak zacząć od początku serii.

okładka książki Kamieniarz

Nie rozumiem do końca na czym polega fenomen tej serii. Po niezbyt udanym początku i nieco ciekawszym drugim tomie, zabrałam się za tom 3. I tu autorce udało się mnie nieco zaskoczyć. Nie tak łatwo było mi znaleźć rozwiązanie kto zabił.

Pewnego poranka rybak w swoich sieciach zamiast zwyczajnego połowu znajduje ciało dziecka. Śmierć, zwłaszcza dziecka to ogromna tragedia. Wszystko wskazuje początkowo na nieszczęśliwy wypadek. Sekcja zwłok wykazuje jednak, że dziecko zamiast słonej wody ma w płucach słodką. Kto i dlaczego zabił dziewczynkę? Czy też był to nieszczęśliwy wypadek, który ktoś chciał ukryć ? Tego stara się dowiedzieć Patrik i jego koledzy z komisariatu. Nikt nie potrafi zrozumieć tej zbrodni. A jednak jest osoba, która świetnie pasuje do profilu mordercy.

Książka nie dłużyła się i lubię ten gatunek. A przy zakończeniu otworzyłam szeroko oczy. Ale jednak to nie będzie moja ulubiona autorka kryminałów.


Moja ocena : 4.5/6
"Kamieniarz " Camilla Läckberg
ISBN 978-83-7554-507-4
Wydawnictwo Czarna Owca
str. 536

2 komentarze:

  1. Niesamowite, że za moment też wrzucę tekst o tej książce ;) Dla mnie Lackberg też nie jest jakąś wybitną czy ulubioną autorką, ale dla odprężenia można poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra Autorka kryminałów, średnia czasem też jest dobra ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są zawsze mile widziane:)