wtorek, 25 maja 2010

Candy - już niedługo

Z okazji przekroczenia 1000 odsłon mojej stronki :) postanowiłam urządzić małe candy. 

Na razie zastanawiam się, jakie książki by Wam się spodobały.

Postanowiłam, że dam kilka do wyboru, żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Chętnie czekam na jakieś propozycje co chcielibyście przeczytać ( choć bardziej jaki rodzaj lektury niż konkretne tytuły).

A bliższe informacje już niedługo :) 

Okazji do takiego zatapiania się w lekturę ostatnio mam troszkę mniej, ale wykorzystuję każdą chwilę jaką się da. 

Jak dzisiejszy korek popołudniu w centrum Katowic - naprawdę tak długo autobusem jeszcze nie jechałam. 

Jedna część tunelu była z jakiegoś powodu całkiem zablokowana, czy ktoś wie może dlaczego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)