sobota, 3 kwietnia 2010

Biznes to sport kontaktowy T.Richardson, A.Vidaurreta, T.Gorman


"Twoja firma jest warta tyle, ile posiadane przez jej pracowników umiejętności tworzenia, rozwijania i wykorzystywania relacji ze wszystkimi grupami interesu, wewnątrz i na zewnątrz organizacji. To istota nowego, lecz sprawdzonego modelu prowadzenia biznesu - zarządzanie relacjami jako aktywami.

Biznes to sport kontaktowy przedstawia 12 zasad zarządzania (...) wszystkimi relacjami biznesowymi jako aktywami. Przez relacje biznesowe rozumiemy kontakty z klientami, akcjonariuszami, dostawcami, pracownikami czy liderami lokalnych społeczności".

Tyle tytułem wstępu :) Książka zaciekawiła mnie swoim tytułem i nawiązaniem do sportu. Postanowiłam więc po nią sięgnąć, by dowiedzieć się jak to z tym biznesem jest.

Ale jak to z ciekawymi tytułami czasem bywa, nie zawsze spełniają pokładane w nich oczekiwania.

Niektóre rozdziały tejże książki są naprawdę ciekawe, niektóre niestety po początkowym wczytywaniu się przekartkowałam do co ciekawszych fragmentów w tychże rozdziałach.

Moja ocena tej książki to porządne 4/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)