niedziela, 18 kwietnia 2010

Myśl i bogać się Napoleon Hill


Książka wpisuje się w ostatnio mi bliski nurt książek samorozwojowych, których - jak zauważyłam - najwięcej chyba wydaje wydawnictwo Onepress power. Niektóre z nich z chęcią zachowałabym na własność, lecz na razie muszą wystarczyć mi te biblioteczne. 

Książka zgodnie z tytułem próbuje ukierunkować czytelnika na skuteczne osiąganie swoich celów, co można już przypuszczać po zobaczeniu okładki i podtytule: Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces. 

Jak zwykle, przy tego rodzaju literaturze motywującej, autor podpiera się znanymi osobami jak np. Henry Ford, które dzięki uporowi, wytrwałości i nie poddawaniu się porażkom osiągnęły w dłuższym okresie czasu to do czego dążyli.

"Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego niektórzy ludzie zdobywają olbrzymie fortuny i szczęście, a potem staniesz się jednym z nich". 

Szczęście już mam, brakuje mi jeszcze tylko pierwszej części ;) 

Książkę oceniam na dobre 4,5/6 czyli warto przeczytać, ale znajdą się ciekawsze jeszcze pozycje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są zawsze mile widziane:)